Първоначално публикувано от RUSEV-BGR
Покажи съобщение
Известие
Collapse
No announcement yet.
Проблем с AR 147 2.0 TS моля помагайте!
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщениеАми александровец - я обясни как буталото ще удари главатакогато бистолният болт е здрав, биелата - също (малко колопала, ма си е на мястото) мотовилката и тя е здрава. Май не аз съм за бан, а такива като теб.
Сори за спама
П.С. Както казах и преди. Дано колегата се размине с по-малко бели.Alfa Romeo 156 SELESPEED 09.99-EX, Alfa Romeo 166 06.01 & BMW E39 525tds Touring
Comment
-
Първоначално публикувано от badmadafaka Покажи съобщениеА каква е разликата между биелата и мотовилката (гледам в едно изречение и двете са изброени)..?
---------- Post added at 07:48 ---------- Previous post was at 07:47 ----------
Първоначално публикувано от nicks1 Покажи съобщениеКвлификации по мой адрес няма да приема от тоално технически неграмотни хора, както се видя и от мненията и на други колеги. Не си ти човека, който да ми избира познатите и приятелите. Мисля, че е време модераторите да вземат мерки.
П.С. Както казах и преди. Дано колегата се размине с по-малко бели.Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
156 1.8TS 16V (01.2001)
147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
0879369082
Comment
-
Що не си пренесете спора на ЛС.
Стига сте разводнявали темата на колегата, нека той сам да напише какво се случва, какви са пораженията и какво смята да прави.
От такива коментари, повечето теми са заприличали на боза от всякъде и докато намериш каквото ти трябва измежду цялата баластра, трябва да си вземеш отпуска...
Comment
-
Da se izvinq predvaritelno za latinicata no nqmam kirilica na tozi kompiutar....
Znachi kolegi tochno kakvoto si mislih e stanalo cqloto maslo se e kachilo gore poneje e i bilo malko skapal sum lageri kolqnoviq val za moi kasmet shte se razmine samo s shlaifane, novi osnovni i bielni lageri, segmenti zashotto starite sa zaminali otvsqkade i ottam sum gorql masloto novi gumichki na klapani che i te sa poizgoreli, nov suedinitel s pritiskatelen disk, novi remuci i rolki kakto i ednata biela che oshte nqkolko sekundi ako beshe porabotil motora i shteshe da se pokaja prez bloka da me popita kakvo stava
i da se nadqvame dotuk shte sprem vupreki che i tova ne e malko ostavqm si q v aleksandur auto zashtoto dosega kato sum hodil pri tqh ne sum imal oplakvaniq a i se poznavam s tqh taka che ne mislq che shte imam problemi. A i kato gledam burzo se spravqt za dva dena izvadiha motor i vsichko...
ako ima neshto novo shte vi informiram zasega chakame samo nqkoi chasti i vala da se shlaifa...
Comment
-
Първоначално публикувано от samorai1000 Покажи съобщениеКолеги всички части са събрани само биелата остана търсим я отнякъде втора употреба главата се прави в момента сменят се гумичките да се надяваме до понеделник вторник другата седмица колата да е готова и да си потеглям отново с нея
Тва сериозно, щото много колеги след ремонт имат точно тоя проблем
Comment
-
Първоначално публикувано от i.ganchev.ganchev Покажи съобщениеСтискаме палци всичко да е ОК! Дано ти я скопосат добре. Имаше особеност при тея гумички на клапаните, мисля че се лепяха, щото после падат. Питай ги в сервиза как ти ги правят, че после да не харчиш по литър масло на 100 км.
Тва сериозно, щото много колеги след ремонт имат точно тоя проблемAlfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
156 1.8TS 16V (01.2001)
147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
0879369082
Comment
-
-
Ми ще ги питам, а и да се надяваме днеска ще е готова колата поне така ми каза Боби от сервиза. Имаше още един проблем който оправих между другото, обаче той не стана когато гръмна мотора ми си беше още преди това миналата година имах малък инцидент с колата и спуках климатични радиатор и огънах водния и перката та ги смених с такива втора ръка уж всичко ок радиаторите им няма нищо ама то дойде зимата докато я оправим и не заредих климатика щото зимата не ми трябваше и сега преди 3 седмици като станаха жегите реших че е време и ходих да го пълня обаче радиатора спукан та ползвах момента докато мотора е изваден свалих радиатора и го дадох да го заварят оказа се че две тръби ли сектори ли са нз точно как се казват бяха спукани заварихме ги и едната гумена тръба точно която излиза от радиатора беше напукана и я смених и нея че е под високо налягане и ако здаде багажа, което щеше да стане рано или късно пак трябваше да вадя радиатор, а няма смисъл. Завари го едно приятелче върнах го в сервиза още петък и чакам сега резултати с колата ще ви информирам ако има някъв напредък... само се моля да е днеска че вече ще умра без мойта убавица
Comment
Comment